رفتن به محتوای اصلی
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کاشان:

فضای سبز قم در سال‌های اخیر پیشرفت و توسعه خوبی داشته است

فضای سبز قم در سال‌های اخیر پیشرفت و توسعه خوبی داشته است
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کاشان با تمجید از توسعه فضای سبز در سالهای گذشته در شهر قم گفت: عمده مقالات علمی همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در قم، کاربردی و اجرایی بود.

به گزارش شهرنیوز، حمیدرضا ممیز در حاشیه نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر در گفتگو با خبرنگار ما با ابراز خرسندی از برگزاری این همایش علمی اظهار داشت:تاکنون همایش های ملی و سراسری بسیاری پیرامون چالش‌های فضای سبز شهری برگزار شده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کاشان افزود: در این همایش‌ها،راهکارهایی معرفی می‌گردد که می‌تواند کارگشای بسیاری از مشکلات در این زمینه و فضای سبز شهرها باشد.
وی عنوان کرد:این همایش از روز گذشته آغاز شده و بسیار برنامه ریزی خوبی داشته و مقالات علمی خوبی نیز ارائه شده است.
ممیز بیان کرد: عمده مقالات علمی همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در قم، کاربردی و اجرایی بود و در زمینه‌ حل مشکلات این حوزه مطالب مهمی ارائه شد که می تواند مورد توجه بسیاری از شهرها قرار بگیرد.
وی در مورد فضای سبز قم تصریح کرد:بنده مدتی در تهران خدمت کرده‌ام و در حال حاضر در کاشان فعال هستم و تجربیاتی در این باره دارم که براساس آن باید بگویم وضعیت فضای سبز قم در چند سال اخیر پیشرفت و توسعه خوبی داشته و و از نظم و آراستگی خوبی برخوردار بود که می‌تواند به عنوان یکی از فضای سبز خوب در میان فضای سبزهای کشور مطرح باشد.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DFPya